FAQ z ang.  frequently asked questions, czyli najczęściej zadawane pytania

Realizacja zamówienia

1. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie. Możesz złożyć zamówienie jako gość nie zakładając konta. Zalety - nie musisz pamiętać loginu i hasła i przy ponownych zakupach możesz użyć takich samych lub innych danych.
Zachęcam Cię jednak do założenia konta. Posiadając konto masz możliwość podejrzenia swoje zamówienia lub zapłacenia w późniejszym terminie.

2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zazwyczaj wynosi 2 dni robocze licząc od dnia otrzymania płatności. Należy wziąść jeszcze pod uwagę termin dostawy, który jest zależny od przewoźnika. Te informację są zamieszczone przy każdym produkcie i podsumowaniu koszyka.

3. Czy można anulować zamówienie?
Zamówienie opłacone jest przekazane od razu do realizacji. Poinformuj Nas o tym czym prędzej, jeśli produkt nie został już przygotowany, anulowanie jest możliwe. Płatność jest warunkiem koniecznym do rozpoczęcia procesu produkcji.

4. Ile jest czasu na zmiany w zamówieniu?
Najlepiej daj Nam znać o tym niezwłocznie. Jeśli produkt nie został jeszcze przygotowany, zmiany są możliwe. Po skończonym wydruku nie można nic zmienić.

5. Jak przyspieszyć wysyłkę?
Napisz w uwagach do zamówienia, że jest to pilne. Możesz też podać datę graniczną, na kiedy to potrzebujesz. Zapłać przelewem natychmiastowym za pomocą platformy Dotpay lub podeślij potwierdzenie przelewu na maila sklep@lolilu.pl

6. Czy produkty można obejrzeć w stacjonarnym sklepie?
Wszystkie produkty są dostępne wyłącznie online.

Dostawa i płatność

1. Czy można zapłacić przelewem na konto?
Tak. Dane do przelewu:
LOLILU Katarzyna Szynal
ul. Mokra 25
05-870 Błonie
PKO BP 73 1020 1055 0000 9602 0346 9988
Tytułem: numer zamówienia

2. Ile jest czasu na dokonanie płatności?
Do 14dni, a najlepiej od razu.

3. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Płatność za pobraniem dotyczy tylko produktów niezadrukowanych. Wszystkie wydruki są wykonywane po zaksięgowaniu płatności.

4. Czy wystawiacie paragon lub faturę Vat?
Standardowo wystawiamy paragon do każdej transakcji. Jeśli potrzebujesz fakturę, zaznacz to w informacji. Podaj Nip.
Uwaga! Nie wystawiamy faktur do paragonów.

5. Jakie są metody płatności? Czy można zapłacić przez BLIK?
Obecnie są dwie główne metody płatności: Przelew tradycyjny oraz płatności natychmiastowe realizowane przez platformę Dotpay. Obu sposobach można dokonać potwierdzenia płatności wybierająć BLIK.

6. Czy mogę odebrać osobiście?
Tak. Odbiór osobisty jest możliwy. Proszę o kontakt telefoniczny pod nr 608382592 w celu umówienia terminu.

7. Jakie są metody wysyłki towaru?
Korzystamy z dwóch przewoźników tj.: Poczta Polska (list polecony, Kurier48) oraz Inpost ( paczkomaty, kurier)

8. Jaki wybór przewoźnika gwarantuje najszybszą dostawę?
Dostawę w 24h oferuje kurier Inpost oraz paczkomaty.

9. Czy można zmienić adres dostawy po zakupie?
Tak. Napisz wiadomość w odpowiedzi napotwierdzenie zamówienia, które otrzymałeś na maila lub na adres sklep@lolilu.pl powołując się na nr zamówienia.

10. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Nie mamy takiej usługi w standardzie, ale możemy zrobić wycenę każdorazowo.

Nadruk

1. Czy jest możliwość nadruku własnego projektu?
Tak. Wybierz pożądany przedmiot i dodaj usługę nadruku. Na stronie nadruku podepnij swój projekt lub napisz do Nas na sklep@lolilu.pl

2. Gdzie może być umieszczony nadruk?
Standardowo nadruk jest umieszczany z przodu produkty, z tyłu produktu lub na rękawku. Można to dookreślić. Nadruk może być przesunięty na dół koszulki, do boku, w rogu. Nie drukujemy na szwach.

3. Czy można modyfikować istniejące wzory?
Tak. Niemal wszystkie wzory można zmodyfikować. Z wzorami z imieniem należy podać pożądane imię. Można dopisać dowolny tekst.

4. Które produkty z nadrukiem są dostępnie na stanie magazynowym?
Żadne. Na stanie nie posiadamy żadnych produktów oznaczonych nadrukiem. Wszystko jest przygotowywane po zakupie.

5. Jakie są metody znakowania/drukowania?
Odzież znakujemy za pomocą nadruku bezpośredniego drukarką cyfrową DTG oraz przy użyciu folii flex.

6. Jakie jest maksymalne pole zadruku?
Pole zadruku różni się w zeleżności od produktu. Torby, worki, bodziaki, rampersy, koszulki i bluzy w małych rozmiarch - 25x30cm. Koszulki męskie, większe damskie, bluzy, ścieraczki kuchenne - 35x42cm Wielkośc nadruku jest uzależniona od wielkości produktu.

7. Czy produkty można prać i prasować?
Tak. Należy jednak pamiętać o kilku uwagach. Produkty należy prać na lewej stronie w niskiej temperaturze do 40st C. Nie używać silnych detergentów np. wybielaczy. Nie suszyć w suszarce bębnowej. Prasować po lewej stronie.
Torby - nie należy prać, zalecenie producenta, ze względu na kurczliwość toreb.

Jakość

4. Jaka jest jakość toreb?
Tak. Torby są mocne. Uszy są wszyte wewnątrz torby dodatkowo mają przeszycia (krzyżyk) w celu wzmocnienia. Boki torby są obrzucone overlockiem i stembnówką, czyli brzegi są zabezpieczone "zygzakiem" przed strzępieniem i przeszyte ściegiem prostym dla kolejnego wzmocnienia.

Jaka jest jakość poszewek?
Poszewki są uszyte ze sztywnego płótna. Posiadają kryty zamek. Po praniu nie tracą kształtu i koloru. Mają certyfikat fair trade.

Jaka jest jakość koszulek?
Jakość koszulek jest najwyższej jakości. Wszystkie modele są uszyte z niezwykłą starannością. Pod nadruk są używane koszulki uszyte z najlepszej bawełny, o najgładszym splocie i najwyższej gramaturze. Są miękkie i miłe w dotyku.

Jak jest jakość bluz?
Używamy bluz o jak największej ilości bawełny w składzie. Przeważnie jest to 80% bawełny i 20% poliestru. Bluzy również różnią się gramaturą. Wszystkie rodzaje nadaję się pod nadruk.

Zwrot, wymiana, reklamacja

Jak złożyć reklamację?
Jęśli jest coś nie tak, wyślij do Nas opis wady i załącz dokumentujące to zdjęcia. Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni.

Błąd przesyłce. Co zrobić?
Dokładamy wszelkich starań, aby nie popełniać żadnych błędów. Jeśli zajdzie jakakolwiek nieprawidłowość napisz do nas lub zadzwoń.

Jakich produktów nie można wymieniać?
Istnieją dwa rodzaje towarów.
Produkty nieznaczone, nieposiadające nadruku czy znakowania podlegają zwrotowi na zasadach ogólnych tj. w ciągu 14 dni.
Produkty oznakowane każdorazowo są wykonywane na zamówienie, i takie nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Jakie są zasady zwrotu towaru?
Zgodnie z obowiązującym prawem przysługuje Ci prawo do zwrotu w ciągu 14 dni o otrzymania towaru. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy i prześlij go Nam mailem oraz po jego przyjęciu odeślij go wraz z produktami na adres firmy.

Inne pytania

1. Co to jest gramatura?
Koszulki różnią się gramaturą, czyli ilością użytej bawełny na 1m kwadratowy. Im wyższa gramatura tym koszulka jest grubsza i bardziej mięsista. Gramatura to masa 1m kwadratowego wyrażona w gramach. Jednak nie tylko gramatura ma znaczenie przy ocenianiu jakości koszulki. Ważny jest rodzaj bawełny oraz krój czy sposób uszycia.

2. Jak wybrać rozmiar koszulki?
Na każdej karcie produku są podane wymiary: długość i szerokość produktu. Spójrz na nie i porównaj wymiary ze swoją ulubioną odzieżą. Odzież mierzona jest na płasko w janszerszym i najdłuższym punkcie koszulki.

3. Która koszulka jest najlepsza?
To zależy na czym Ci najbardziej zależy. Na stronie można znaleźć różne modele do wyboru. Jednak pod nadruki wykorzystuję tylko koszulki o najgrubszej i najmilszej bawełnie. Nawet te koszulki o najniższej gramaturze są wystarczające w użytkowaniu. Dla każdego coś innego jest odpowiednie. Latem cenimy sobie lekkie, cieniutkie i przewiewne koszulki, zwłaszcza w największe upały. Często również w okresie letnim cenimy te najlżejsze koszulki przy pracy w warsztacie samochodowych, w ogródku i przy innych aktywnościach.